Friday, December 24, 2010

E day for me & him




19.12.2010

Pagi ahad yg amat mendebarkan....!! Lepas mcm2 dugaan untuk sampai ke tahap ni, dgn mcm2 cerita sedih,duka,gembira yg kitorg dah lalui.... bukan senang nk sampai tahap ni yg dr luaran nampak elok, bahagia, xde masalah tp sebernarnya Allah aje yg tau...x ade perhubungan yg sempurna kat dlm dunia ni...klau ade alhamdulillah lah... tp aku ttp bersyukur setelah bertahun2 menyulam cinta sejak zamn belajar kat UITM sampai la dah bekerja n punya kerjaya masing2 hampir 5 tahun....akhirnya aku n si dia leraikan hubungan ni dgn ikatan pertunangan.

Mcm2 perasaan ade tika ni...ade gembira, sedih,keliru n x percaya....betulkan smua ni??? 
mcm x percaya yg hari ni akn tiba jugak...yela..bertahun hidup ngn si dia as a GF.. skrg tittle dah berubah..dah jadi TUNANGAN org dah skrg..wow~ betolke?? malu...tp nk kongsi ngn korg saat gembiranya hati ni bile akhirnya 1 relation ni berakhir dgn sebuah ikatan...walaupon belom sah...tp semakin menghampiri.... waaah~ malu**

Dengan bertemakan MERAH as a main colour... hantaran aku pada si dia bertemakan merah & hitam,si dia pada aku pula merah & putih.. huhuh~ saya sgt suka MERAH!! combination colour yg amat cantik pada pandangan mata aku.... x tau la kt korg pulak...


ok~sepanjang2 hari tu aku ddk kat atas je...x turun bwh lgsung sbb malu sgt.. hahaah...tetibe je diorg kat bwh pggil turun bwh..mak oii...~ bedebar mcm mane tah.. turun je tangga tgok org ramai gile.. mcm majlis kawin plak..ngn gelabah nya...aku tarik je si hani sroh dia ikot aku pegi sampai pelamin.. ahahahah...sian hani.. sory cinta.. huhuhu~...ddk je kat pelamin..cameraman pon start la keje diorg amik gamba aku...ape lg babe...pose lah~ hahaahah....then bakal mak mertua dtg bwk cincin...mengeletar babe masa sarung cincin tu..tp wat2 cool je...pengalaman indah jgak la... sehari je kite dilayan mcm permaisuri..esok2 x de dah.. lalala~ 

abis je baca doa...smua jemputan di pelawa mkn... yg dah mkn diorg serbu la pelamin amik pic ngn aku....tp paling berterima kasih kat FAMILY yg dah bertungkus lumus wat kerja.. terima kasih mak n abah sbb,along,k.fisya,angah,nana,izanis...sbb sama2 tlg masa majlis ni... alhamdulillah~ kawan2 yg sudi dtg  jauh2 ...terima kasih sgt... love u guys!! 









  

to my beluved fren hani (cinta), malini (kasih) thnx alot sbb korg dah byk tlg...heart korg sgt!!!
lastly 4 my mr. sugarplum...i will always love u baby~ amuahh!!!



7 comments:

h o n e y said...

xpa. kene tarik sekali ni je. pengalaman indah babe. nak nangis pun ada tp tahan je. tggu ko nikah nnti. hehe. watever it is, im so happy for you. seriously. i'll stand by u 4ever sayang.

kamu sayang saya.
malini kasih saya.

i love you so much sayang. :)

pQa said...

terharu~~
gmbr yg 1st tuh~~~

tahniah!!

NOUR said...

hani:: ofcoz i will love u too~ thnxx cinta~ ^__^

NOUR said...

apikah:: huhuhu~ thnxx coz wat kan pic tu...
aku suka sgt nok!!!
n thnxx again sbb sgup dtg jauh2 bwk kengkawan lain,....huhuhuh~
sepang sggup btal kan date dia ngn membe2 dia sbb nk dtg...lg la aku terharu.. huhuh..
thnxx sepang!!
apikah n julia..amuah!

When I Blogs said...

u re so cantek on ur Eday.. Congratz babe

Chenal said...

WoW! Tahniah!..cam ne aku leh terlepas entri majlis pertunangan korang? alhamdulillah...semua slamat!

NOUR said...

TQ....ala..bwat kecik2 je... huhuh
alhamdulillah,smua nye selamat... doakan sampai ke next stage ye... amin~ ^_^

Related Posts with Thumbnails