Sunday, May 29, 2011

Cheese Tart buatan sendiri

CHEESE TART

Hari2 on9 carik resepi baru utk dicuba.. Tibe2 tejumpe resepi cheese tart ngn fruit tart kat google... Akhirnya jumpa jgk resepi tu sbb wanny ni suka mkn bende yg mengemok kan... huhuhu...
senang je nk wat dia...ingat kan susah sgt tp x..senang sesangat...
leceh n remih skit jela..
Pada yg penyabar,yg suka masak, yg suka cookies comel2 or wat craft,mest sgt suka wat tart ni..
Inilah hasilnye tart yg wanny wat..

tartlet shell yg dah siap dibakar
blueberry filing + cheese + topping
baking..tgah tggu cheese tu btol2 masak

done...gebu kan..wahh!

tadaaaa~ dahsiap...


Ini lah BLUEBERRY CHEESE TART wanny yg dah siap...
hahaha....fuhh..
sronok tgok bile dah siap n dah selamat masok kat dlm perot...lalala
Pasni nk cuba verity kan flavor dia plak

*choclat
*Strawberry
*kiwi
*plain cheese
*Fruit tart (tp guna castad bkn cheese)

suka~ suka~ suka~
di sebabkan tart nye menjadi,ade yg nk tempah dah pon..tq tq
ho ho ho...bole aje sape yg nk tempah...wanny akan cuba wat ok~

amuah!

5 comments:

dd said...

mn fruit tart...hehehe...nape la ko jauh ea...dekat leh order~

NOUR said...

didi...order la...order la... gegegeg
t ko kwin aku sponser ok! lalala

dd said...

ele...yela...aku simpan ayat2 ko tu kang...hahaha

NOUR said...

seyes d....kalau aku x sempat wat pon..
aku tempah kat org lain..tok DIDI sahaja....
awwwwww.....

dd said...

hahahah....ok...:P

Related Posts with Thumbnails