Monday, July 25, 2011

Kene jd babysitter tok 2 hari

Pejam celik pejam clik,kejap je dah rabu...
owh,byk yg nk di dicerita arini... mayb dalam next2 entry~
kalau tulis kat dlm ni jgak mau nye berjela... ahahaha

-----------------------------------------------------------------------------------

Actually, last Friday aritu wanny kene jd babysitter jaga ank abg.
sbb mama dia & abah dia keje.
Yele,wanny br ade sorg je ank buah..tu yg xcited tu bile dia dtg
Nama dia Muhammad Izz Wathiqe
br stahun 7 bln..
amboiii....main jekeje nye, berlari sana,berlari sini..
masok dapo, main mesin basoh.. 
x penat ke bdak ni...
pastu dia ade Mickey busuk yg dia slalu ciom!! 
hahahah~ 

Jumaat mlm tu,dia tdo awal dlm pkol 11
Penat sgt la tu...
wanny pon bole la sambung tlg mak kat dapo... 
masak2 n wat kuih tok jual esok pagi~
pas siap smua keje wanny wat kan teros susu dia..
sbb dia akn bgn nk susu nnt.
pkol 3 pagi bole lak dia bgn, naseb baik mak su dia ade x tdo lg... 
bole la jaga dia.
pkol 6 mak kejot wanny soh tdo kan dak tu..
Adehhh rupe2nye dia da bgn dah~
adehhh....wanny bwk dia naik bilik tdo kan dia..
Dia lak dah gosok2 mata..ngntok la tu..
Settle tdo kan dia.. yeaaaa~ 

Bgn2 je dia berpicnic ngn nenek dia aka embah kat depan ubah.. hahaaha
haaa! main la kat situ sampai puas...
Berlari je keje dia...
x penat ke? hahah...pelik je**

Part ni wanny bengang...
pas dia tdo wanny wat muffin  chocolate chip...
hahahah...pastu muffin tu lupa letak gula 
n sukatan tepong salah... adehhh~ 
pas masak je, wanny teros nk rase mcm mane..
rase dia ok cume x manis sgt la.. hahah
yg part coklat chip tu je sedap...hahahah
nk kene wat lain~ grrrrrrr

ini la 
Muhammad Izz Wathiqe


main je~


berpicnic depan umah embah~ hahaha


main pish....atok dia yg bagi... ditepok2.diusap2 dia...suka dpt tgok ikan!!!


tdo...mickey busukmest ade..kalau x mengagau2 dia carik....

saje nk cite.. huhuhu~





4 comments:

~ NANA ~ said...

syok tau melayan budak yg umo setahun dua ni...diorang tgh buas...hehe

wanny :: said...

aah...umor2 mcm ni la best melayan... bile da besar dah skolah... x sgt~

Mia-Ina said...

hehe..setiap dr kte mesti ada bantal bucuk kang dulu ms kecik ....hehe..

Siti Arfah said...

Oloh comeynye budk tu. :)

Related Posts with Thumbnails