Saturday, June 11, 2011

Hantaran- Perfume Hunting



Actually,wanny da beli dah perfume tok hantaran..
Tp kat sini wanny nk kongsi antara bau-bauan yg bisa wat wanny nk je letak kepala atas bahu sape2 yg pakai...
Senang cite bau2 fav wanny...
alahai...Taste wanny idok le high class sgt....biase2 je..
sbb wanny ni org biasa,bkn ank kaya or ank dato' tp wanny still ade taste jgk~ huhuhu

- - - - - - - - - - - - -
Utk sekian tahun nye, wanny masih x dpt lagi perfume idaman yg sgt2 wanny nak,
Bile ade duit nk beli je mest ade2 mcm2 halangan...hrmmm saba2...
nk tau Perfume ape?

L'occitane Rose Eau des 4 Reines



mmg idaman gile2,x tau knape..
** wanny seorg yg ganas,x terlalu lemah lembut,kasar n suka bau yg lebih spicy fresh.. 
Bau2 fruity2 o bunga2 ni wanny kureng skit...Tp ngn L'occitane ni teros wat wanny jatuh cinta dgn bau dia...wow~

Satu lg....
Miss Dior Cherie Blooming bouquet



wanny pon x tau la sejak bile la wanny suka bau2 yg sensual n comel2 mcm ni..hahaha
Opsssss~

utk si en tunang, wanny akan pakse dia pkai Perfume ni...
Kalau dia pkai pas kawin nnt mest wanny rase mcm nk terkam je dia..ngaum2~
Sbb bau dia tersgt la sedap n mengeramkan...hahah...
eh eh ape la ko ni wanny oiiii...!

Im A King Sean John

tp tok hantaran wanny...en tunang belikan yg ni....




















          









arhhhhh x kire..wanny nk add on gak L'occitane idaman wanny tu..
ho ho ho....!!!
harap2 en tunang x bising...gegegege~

lancome mid valley



amuah

2 comments:

anaztasias nora aira said...

dear.... pasal lunch box tu nora kirim dekat b2b puteri (sanilova blogspot).. dia beli kt penang. try tanya dia detail ek hehe :0

btw...waaaah hantu perfume ek... ehhehehe :)

NOUR said...

owh....yeke? hrmmm t wanny tanye dia sdiri la..
huhu~ tq nora

perfume?? aah suka~ ^_^

Related Posts with Thumbnails